katalogové číslo: | 8301123-7356 |
výrobce: | Alpinestars |
běžná cena: | 19 830 Kč |
Naše cena bez DPH: | 14 752 Kč |
Naše cena s DPH: | 17 850 Kč |
Dodací lhůta 3-7 dnů
|
17 850 Kč
|
||
Dodací lhůta 3-7 dnů
|
17 850 Kč
|
||
Dodací lhůta 3-7 dnů
|
17 850 Kč
|
||
Dodací lhůta 3-7 dnů
|
17 850 Kč
|
||
Dodací lhůta 3-7 dnů
|
17 850 Kč
|
Cílem rodiny přileb Alpinestars Supertech bylo vytvořit nejpokročilejší, nejochrannější a nejvýkonnější přilby pro jezdce na celém světě. Vývojový tým Alpinestars navrhl přilbu S-M10 tak, aby nabízela perfektní kombinaci vynikající ventilace a bezkonkurenčního pohodlí. Vytvořila tak přilbu s co nejnižší hmotností, a to vše bez kompromisů v jakékoli jiné oblasti. Design S-M10 nabízí hladký, atraktivní, aerodynamický profil, který je zjednodušený a bez jakýchkoli vnějších kanálků a prvků, které by mohly působit jako bod zatížení při nárazu nebo ohrozit celkovou integritu konstrukce přilby. Zakřivení povrchu podporuje snížené tření při nárazu, umožňuje odklon a nejefektivnější přenos energie, která chrání hlavu jezdce před přímou silou působící na lebku a krk a páteř.
Řešení pro výběr velikosti skořepiny S-M10 zajišťuje, že každá velikost helmy má svou vlastní vhodnou velikost skořepiny, aby poskytla co nejanatomičtější řešení pro širokou škálu potřeb po celém světě. Nabízí 4 různé velikosti skořepiny helmy S, M, L a XL a 6 spotřebitelských velikostí od XS do XXL, aby jezdci měli zajištěno správné padnutí, což nejen zlepšuje pohodlí a snižuje celkovou hmotnost, ale především zlepšuje účinnost helmy při nárazu.
Přepracovaný nový profil bradové lišty, kde je základní oblast speciálně tvarována pro vytvoření odlehčené části, zvýšená pro uvolnění klíční kosti, s novou měkčí EPS vložkou, která přesahuje samotnou skořepinu helmy a je pokryta pružnější gumovou směsí, což snižuje riziko jakéhokoli poranění klíční kosti.
Patentovaný systém A-Head Fitment System umožňuje snadné nastavení úhlu a výšky, v jakém helma sedí na hlavě.
Ultraventilovaná helma s 28 samostatnými sacími a výfukovými otvory, bez očního otvoru, s 18 sacími a 10 výfukovými otvory.
Nová technologie vyhazování zahrnuje systém pro vyjmutí helmy.
Lehká ECE 1260 g a 1310 g s bočními vycpávkami a 1370 g s prodlouženým hledím.
S-M10 splňuje normu ECE R 22.06.
Konstrukce skořepiny helmy využívá vysoce pokročilou technologii lisování s kombinací více kompozitů: 1) vnější vrstva z 3K karbonu s vysokou hustotou, která zlepšuje pevnost a účinnost rozptylu energie na skořepině, 2) jednosměrná vrstva z uhlíkového kompozitu, která poskytuje výrazně větší radiální pevnost kolem skořepiny, čímž zabraňuje kompresi, ale umožňuje kontrolované vychýlení pro snížení přenášené energie nárazu, a 3) vrstva z aramidových vláken, která poskytuje kritickou ochranu proti průniku. Tato kombinace vrstev je ještě výkonnější díky epoxidovému pryskyřičnému spojení, které nabízí nejlepší možnou pevnost a řízení energie; omezené vychýlení vnější skořepiny znamená, že se energie šíří do většího prostoru a je lépe absorbována EPS vložkou se 4 hustotou.
Výsledkem unikátního procesu vrstvení skořepiny použitého v konstrukci S-M10 je extrémně účinná ochrana proti nárazu. S-M10 dosahuje výkonu při lineárním i šikmém nárazu, který překračuje současné limity norem pro přilby. U přímých lineárních nárazů, což je náraz v úhlu 90 stupňů mezi přilbou a předmětem, překračuje SM10 novou normu ECE 22.06 pro rok 2024 v průměru o 46 % při nárazech běžnou rychlostí. Novinkou normy ECE 22.06 jsou nyní požadavky na lineární nárazy při nízké a vysoké rychlosti, kde SM10 překračuje nové normy ECE 22.06 pro maximální lineární zrychlení o 23 %, respektive 28 %.
Ochrana:
A pokud jde o rotační zrychlení a šikmý náraz, kde energie nárazu pochází z jiného úhlu než lineárního 90stupňového nebo pravoúhlého přímého nárazu, překračuje S-M10 novou normu ECE 22.06 pro maximální rotační zrychlení o 76 %.
Odnímatelné boční chrániče vyrobené z poloměkkého polymeru pro větší ochranu poskytují větší kontaktní plochu a pomáhají rozložit energii nárazu.
Vícesměrový systém ochrany proti nárazu MIPS.
Nouzové uvolnění clony ERS a nové prodloužení clony.